dinsdag 10 november 2015

Anatomicals | Puffy the eye bag slayer

Alleen al de naam van deze leuke verpakking... en dan op de achterzijde nog een hilarisch verhaal.

... the these collagen under eye patches are the Count's (as in Dracula) cojones!





Waar heb ik het over?

Oog patches om er minder vermoeid uit te zien.




Ik vond dit product op de blogsale van Fabienne, zij heeft een leuk blog wat ik wel eens bezoek met de naam DutchFashioncafe.nl

Toen ik deze verpakking zag en dat het iets voor je Prada bags kon doen, was ik verkocht en voor een paar cent kon ik me geen buil vallen.

Enkele dagen later had ik het al binnen en kon bijna niet wachten om het uit te testen,


In de verpakking zitten 3 zakjes met twee patches. Deze zijn gedrenkt in een soort van waterig goedje. De patches voelen erg glibberig aan en de eerste gedachte is... al er maar geen latex in zit,
Dit kon ik niet terug vinden op de verpakking. Goed ik voelde er aan en ik moest eigenlijk meer aan siliconen denken en dus waagde ik het erop!


De huid goed reinigen. Heel belangrijk en dan kun je de patches aanbrengen.
Een half uur is voldoende om in te laten trekken.


En hier het resultaat...


Ik zag duidelijk een verschil en gelukkig is het op de foto ook erg goed te zien.
Het donkere, vermoeide is weg.

Ik had die middag een afspraak en dat viel dus op... Sonja wat zie jij er ontspannen uit!

Bedankt Anatomicals! Het helpt!

Over Anatomicals: Approaching skincare with a tongue-in-cheek attitude, cult brand, Anatomicals, ‘only want you for your body’. Formulating effective products for the face and body, Anatomicals are known for their bright colours and cool packaging, not to mention the provocative attention-grabbing product names such as ‘The bender mender’ and ‘Snog me Senseless’.

Ingredienten: Water (Aqua), Glycerin, Polyvinyl Alcohol, Sodium Polvacrylate, Tartaricacid, Grape Seed Oil (Vitis Vinfera) Retinyl Palmitate (Vitamin A), Tocophbryl Acetate (Vitamin E), BHT, Methylparaben, Fragaben, Fragrance(Parfume), Phyto-collage, Aloe Vera, Green Tea Extract, Plum Extract.

De prijs ligt rond de 11-12 dollar... daar zou ik het zelf niet voor gekocht hebben, alhoewel het wel fijn werkt! Ik bewaar ze nu voor een speciale dag of zo... heb nog een jaar de tijd! Zijn nog lang houdbaar! Mits ik natuurlijk niet een reisje naar Transilvania boek en toch Dracula tegenkom!

Bedankt voor het meelezen!

YuStSoMe

7 opmerkingen:

  1. Ja leuk. Duidelijk verschil. Ik heb ook nog ergens een box met producten van Anatomicals eens kijken of ze daar ook in zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duidelijk verschil! Ik geloof dit soort producten meestal niet, maar dit werkt dus zo te zien wel

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier jouw reactie achter...