zondag 1 november 2015

Hideous | Ms. Sparkle | swatched it

Hallo vandaag laat ik een paar mooie foto's zien van mijn nieuwe nagellak topper.



Hideous


Hideous komt uit de serie van Ms. Sparkle | Anti Polish Collection Indie Nail Polish UCC Flakes Spectraflair Crystal Chameleon Flakes Topper



Ik zag deze serie online komen en de swatches van Sjoukje (damnnnn) en besloot dat ik er eentje mocht kiezen van mijzelf.
Ik twijfelde nog over de FUBAR, echter liet deze Hideous meer de kleuren zien die ik graag in een topper wilde en goed kon combineren met de paarse en blauwe overload aan lakken die ik bezit.



Ik lakte mijn nagels met een Ruby Wing lak (Eclipse) en liet deze goed drogen.
Hier overheen een topcoat en omdat glitters en flakes er niet echt makkelijk af gaan heb ik dit keer gekozen om er een peel of onder te doen (dus over mijn gelakte nagels).


Dit is een testje, zo heb ik het zelf nog nooit eerder gedaan dus kan goed aflopen (trek je zo de glitters eraf en je mooie paarse lak blijft zitten) of niet (drama).

Ik ben hoopvol en blijf positief!

Ik lakte eerst een laagje erop en ik was al weer verliefd of hoe heerlijk deze topper glinstert (Kreij is Kraai) :)


Wauw, dat ziet er al meteen echt goed uit.
De lak (smeert) lakt goed uit, let wel op uitstekende flakes aan de tips, maar die zijn ook makkelijk weg te vijlen.


Een tweede laag is natuurlijk nog mooier en je ziet zoveel gebeuren op je nagels als je ze heen en weer wiebelt.

Droogt trouwens ontzettend snel (is wel vaker met Indie lakken dat die juist de beste droogtijd hebben).


Ik geef even een zakdoekje door, mocht je ook emotioneel bevangen worden door deze prachtige close-up... (houd even haar mond)...

Natuurlijk had ik nog een derde laagje kunnen lakken, maar ik wilde juist dat mijn zonverkleurende lak nog een beetje spel kreeg in deze magische lak sensatie.


En buiten... in de zon zie je dat mijn Ruby Wing lak in combinatie met Hideous een lust voor het oog is. Zo heb je twee vliegen in 1 klap!

Ik kocht deze lak in het 10 ml formaat voor 8,38.
Dat zijn voor sommige mensen best pittige prijzen (echter onthoud wel dat je hier een handgemaakt product hebt, origineel en een 5 free base).


3 opmerkingen:

Laat hier jouw reactie achter...