donderdag 12 november 2015

Because wine makes me... | Ms. Sparkle | Swatched it

Oei,...
Altijd als ik op Etsy kom, dan blijft er iets plakken van Ms. Sparkle.
En dat ze voor mij favoriet is, heeft te maken met het feit dat het uniek is en geen standaard lak.




Ik kom vaak lakken tegen waarvan ik denk, mmmmm dat heb ik toch al. Bij deze moest ik ook even nadenken en kwam tot de conclusie dat in mijn stash een gelijkende als deze nog niet aanwezig is.
Dus toen er een korting was in haar shop, bestelde ik deze mini bottle mee (dus bijna gratis).


De nagellak shift mooi van een oranje/rood naar een fel roze kleur...


Het lakken deed het lakje iets wat eigenwijs, het was heel snel droog. En of het nu kwam doordat ik behoorlijk warm in mijn kamer zat of anders, ik weet het niet*.
Ik dacht dat het niet goed zou komen, gelukkig zijn wonderen de wereld niet uit en na wat geduld trok het aardig goed strak met behulp van mijn top coat.

*Dag later getest in een koude kamer en ging het lakken veel beter. De lak blijft snel drogen, dus dat is iets waar even rekening gehouden moet worden als je net als mij tig keer over die nagel strijkt.


Twee laagjes had ik maar nodig voor dit mooie resultaat. Kijk dat ik wat Pietje Peuterig ben is natuurlijk soms erg fijn (recht schilderen, postzegels netjes op een envelop plakken, haren knippen, etc...) En ik denk dat menig lezer nu denkt waar was je nou over aan het zeuren... je hebt gelijk ik mag niet klagen over het behaalde eindresultaat, want dat is prachtig!


Kijk die shift... wauw mijn nagels lijken wel in vuur en vlam te staan!


Ik kijk nu terug naar mijn foto's en ben nog steeds met stomheid geslagen. Dat ik zo'n mooie lak niet eerder ben tegen gekomen!


Ik sluit af met deze grand finale... 


Wil je ook unieke, mooie en handgemaakte lakken kopen?
Kijk dan eens in de shop van Ms. Sparkle. Echt de moeite waard...


En met mijn eerste Nagel vinyl stickers maakte ik deze nailart.
Nog even oefenen, Maar ook dat komt goed!

www.LouitYourselfVinyls.com

3 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi deze kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave lak. Schitterend effect. Goed vastgelegd. En de nailart is gaaf! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo hee wat een mooi kleurtje! met dat zilver is het ook echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier jouw reactie achter...