zaterdag 21 november 2015

PAARSE KRACHT VOOR JE WEERSTAND | SAMBUCOL

SAMBUCOL: GEZONDHEIDSBOOST IN EEN HEEL KLEIN BESJE


Met de winter in aantocht wordt ook de weerstand weer belangrijk. Hangerig, rillerig én volle zakdoeken zijn niet fijn en wie fit wil blijven, kan maar beter voldoende slapen en gezond eten. Toch is dat helaas niet altijd voldoende en met alle stress van tegenwoordig, kan de weerstand dalen terwijl ziek worden het laatste is wat we willen. Een beetje extra preventie is dan ook juist nu welkom.

Heb jij al eens gehoord van Sambucol?
Ik had dit nog nooit gezien, laat staan dat ik wist dat het bestond.
Daar gaan we vandaag eens verandering in brengen!







Goed advies komt in dit geval uit een onverwachte hoek: van onze voorouders uit de steentijd. Als de dagen donkerder werden, aten zij vlierbessen om ziektes op afstand te houden. De tijden van jagen en verzamelen zijn natuurlijk allang voorbij, maar deze kleine zwarte bessen zijn nog steeds een bron van gezondheid. Uiteraard kunnen we zelf vlierbessensap maken, maar voor wie daar geen tijd voor heeft is er Sambucol. Een flesje siroop bevat het extract van 1.000 vlierbessen – meer dan we ooit zelf zouden kunnen plukken. Dat is dus even gezond als gemakkelijk, voor jong en oud.

Magisch besje

Sambucus Nigra is de oorspronkelijke naam van de vlierbes. Kleine, paarse vruchten die we vaak al kennen uit de eigen achtertuin. In de lente verschijnen er geurige bloemschermen en in september rijpen trossen glanzende, zwarte bessen. Veel van onze overgrootmoeders maakten in het najaar siroop van vlierbessen om in de winter te gebruiken. Het belangrijkste van de vrucht is zijn  ondersteunende werking  op het immuunsysteem.

Vlierbessenextract in Sambucol®

Hoewel bekend is dat vlierbessensap boordevol vitaminen zit, wist tot voor kort niemand waaraan het die positieve effecten te danken heeft. Totdat dr. Madeleine Mumcuoglu na 20 jaar onderzoek, de actieve bestanddelen ontdekte. De dokter isoleerde deze stoffen en ontwikkelde hiermee het vlierbesextract AntiVirin®, wat vele malen geconcentreerder is dan het normale vlierbessensap. Antivirin® is de basis van Sambucol®.



Speciaal voor Kids

’s Winters komen veel ouders met kinderen op het spreekuur. Vaak blijft het bij de kleintjes ook niet bij één keer. Want bij de kinderopvang, op scholen en BSO’s zijn kinderen veel met elkaar in contact. Daarom heeft Sambucol een siroop én kauwtabletjes speciaal voor kinderen. Makkelijk te doseren en ze smaken ook nog eens goed. En deze herfst en winter krijgt Sambucol hulp – in de vorm van diverse promoties – hulp van Berry de Vlierbes.

Review

Ik kreeg een flesje Sambucol toegestuurd recent en ben het meteen gaan gebruiken, het kwam heel goed uit, want mijn zoontje begon al te snotteren en ik wilde absoluut niet meegaan in het ziek zijn.
Ik nam elke dag (terwijl ik dit schrijf 3 dagen) een dosis van 10 ml tot mij.
Het heeft een zurige nadronk, maar is niet vies te noemen, je proeft ook echt de bes.
Met mijn fruit allergie kan ik je gerust stellen dat ik geen nare bijwerkingen had, geen jeuk in mijn oren of keel.
Op dag 1 voelde ik me nog wat snotterig, echter ik was verbaasd dat mijn zoon alle zakdoeken in huis nodig had twee dagen later en ik me nog goed voelde (buiten het feit dat ik wel moe was van andere omstandigheden).


Natuurlijk ben ik ook erg nieuwsgierig aangelegd en ging eens op zoek naar een leuk alternatief om dit kruidenextract te nuttigen. Let op, dat kun je beter niet doen. In thee gaat nl de werking van dit extract verloren. 
Na het lezen van dit stuk ben ik mijn zoon ook 10 ml per dag gaan geven en hij knapte veel sneller op. Wellicht dat deze informatie op deze site jou nog meer kan overtuigen: Happy News



Prijs & verkrijgbaarheid
Sambucol® is verkrijgbaar bij de zelfstandige drogist, apotheek, gezondheidswinkels en webwinkels, voor de verkoopadviesprijs van:
Sambucol Original  € 12,95 (120 ml)
geconcentreerd vloeibaar extract
Sambucol® Extra Defence    € 12,95 (120 ml)
geconcentreerd vloeibaar extract met multivitaminen en mineralen
Sambucol® Immuno Forte Bruistabletten   €   9,95 (15 tbl.)         
Sambucol® Immuno Forte Capsules  € 15,95 (30 caps.)
Sambucol Immuno Forte Hot Drink  €   9,95 (10 sachets)
Sambucol Kauwtabletten in beervorm  € 10,95 (60 tabletten)
Sambucol® For Kids  € 12,95 (120 ml)

Over Sambucol

Sambucol is een 100% natuurlijk product op basis van zwarte vlierbessen. Het bevat een gestandaardiseerd en geconcentreerd extract uit de zwarte vlierbes dat het immuunsysteem stimuleert. Zie voor meer informatie www.sambucolvlierbessen.nl  


1 opmerking:

Laat hier jouw reactie achter...