woensdag 4 november 2015

Daelmans | Waffle Warmer

Welkom terug...

Vandaag laat ik jullie kennismaken met iets lekkers!
Mjummie!
Ondanks dat ik op mijn lijntje let, kan ik toch af en toe even genieten hoor!

Ik kreeg recent het aller lekkerste probeer pakket toegezonden!





Het doosje kwam met twee verpakkingen van deze heerlijke tractatie.
En dus gaat er eentje naar mijn oudste zoon (gelijk leuk voor zijn uitzet).


Wat is dat nu zo'n Waffle Warmer?

Daelmans kwam met dit innovatieve product op de markt, eigenlijk door onze gewoonte om de wafel heerlijk warm te kunnen nuttigen, waarop wij deze op ons kopje of mok legden. Soms ging dat nog wel eens mis...

Wat schrijft Daelmans:

Stroopwafels zijn koud al verrukkelijk, maar ze zijn het allerlekkerst als je ze nog even opwarmt op je kopje thee of koffie. De heerlijke aroma’s van de zachte stroopvulling komen je dan tegemoet! Maar met pijn in ons hart zien we de stroopwafel nogal eens in het kopje verdwijnen. De stroopwafel moet dan uit het hete drankje gevist worden. Ook is het frustrerend wanneer je kopje te groot is voor de stroopwafel. En daarom: warm it up on your cup, met de Waffle Warmer®! Deze past altijd op je favoriete mok.


Je stroopwafel blijft makkelijk zitten in de houder.
Door de open onderkant kan de warme drank zijn werk doen en dat is je wafel verwarmen zodat deze zacht en zeer zeker naar meer smaakt!


Het nu getoonde beeldmateriaal is voor eigen risico!



Na een minuutje of twee is je wafel genoeg verwarmd.
Dit ligt er natuurlijk aan of je gekookte thee hebt of een Senseo koffie!

Op de website is het setje met waffle warmer en 8 heerlijke stroopwafels te koop voor 4,99 (ex verzendkosten).

Wil je in de supermarkt je slag slaan? Ik heb gehoord dat ze bij Albert Heijn ook verkocht gaan worden... fingers crossed!

Ik hoop dat ze voor de feestdagen in de schappen liggen, want eigenlijk moet iedere Nederlander er minstens eentje bezitten!

Bedankt Daelmans voor het geweldige testproduct!
 



8 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhhhh wat doe je me aan!
    Ik wil dit, nu graag! ;)
    Handig, en water-in-je-mond-lopend lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig! Dat ga ik ook maar eens aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, briljant idee. Ik leg ook vaak mijn stroopwafel op mijn kopje. En wat een een leuk kopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG. Dit ziet er hééééérlijk uit. Mmmmm !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik eet dit niet en krijg er trek in. Denk dat ik beter aan mijn ontbijt kan beginnen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en lekker! Ik hou van warme stroopwafels....;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier jouw reactie achter...